Het Huis Utrecht is op zoek naar een nieuw lid voor de Raad van Toezicht. Er wordt gezocht naar een toezichthouder voor de portefeuille communicatie & marketing.

Het Huis Utrecht is een huis voor makers, een plek voor artistiek onderzoek binnen de podiumkunsten. Ze bieden, in een gastvrij huis, ruimte aan kunstenaars, kunstvakstudenten, kunstinstellingen, de creatieve industrie, startups en het (reguliere) bedrijfsleven. Hierbij combineren ze artistieke inhoud met maatschappelijke dadendrang, innovatief elan en een sterk cultureel ondernemerschap. In hun pand aan de Boorstraat – een tot theater omgebouwd schoolgebouw in een zijstraat van de Amsterdamsestraatweg – verhuren ze ruimtes aan commerciële en creatieve partijen. Met regelmaat bieden ze publieke programma’s en voorstellingen. Daarnaast hebben diverse theatergezelschappen kantoor in Het Huis.

Functie

Voor de portefeuille communicatie & marketing zoekt de Raad van Toezicht een toezichthouder met:

– aantoonbare deskundigheid op het gebied van communicatie en marketing, online en offline
– een ruime ervaring op de vraagstukken positionering en profilering
– lef en innovatiekracht binnen het vakgebied
– kennis van het culturele -en creatieve veld

De ideale kandidaat is een creatieve denker die ontwikkelingen in het vakgebied kan analyseren op de marketingstrategie van de organisatie en het vermogen heeft om op basis van die kennis de rol van communicatie & marketing deskundige in de Raad van Toezicht te vervullen. Het Huis Utrecht zoekt een kandidaat woonachtig in de regio Utrecht. De benoeming als lid van de Raad van Toezicht is voor vier jaar met een mogelijke verlenging van een tweede termijn van vier jaar.

Contact

Geïnteresseerd in deze vacature? Stuur dan je motivatie en cv vóór 8 januari 2021 a.s. naar info@hethuisutrecht.nl ter attentie van Geert ter Steeg. Vragen? Neem contact op met Geert ter Steeg via tersteeg.kc@planet.nl. Onderdeel van de selectieprocedure is een gesprek met een vertegenwoordiging van de Raad en een kennismaking met de directie.